حرف ...




























هم سلولی...



گاهی کلام می شود تمام زندگی

.

.

تمام اجر های این بنا

.

.

کلمات معجزه که نمی کنند هیچ

.

.

طناب دار ارزوهایند

.

.

زبان خاموش دار اگر باطنی سست داری

.

.

این زندگی به مفت نمی ارزد

.

.

وقتی کلمات را بهانه کنیم برای جا نماندن از ادم ها 



نظرات شما عزیزان:

نسیم چمنی
ساعت16:36---24 ارديبهشت 1393



ای یاد تو در ظلمت شب همسفر من


وی نام تو روشنگر شام و سحر من


جز نقش تو نقشی نبود در نظر من


شبها منم و عشق تو و چشم تر من


وین اشک دمادم که بود پرده در من


در عطر چمن های جهان بوی تو دیدم


در برگ درختان سر گیسوی تو دیدم


هر منظره را منظری از روی تو دیدم



پاسخ:مرسی از حضور زیبات


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + دو شنبه 22 مهر 1393 / 16:46 /
- Online Support by www.1abzar.com --->